Nowa usługa KAS – wideorozmowa ze wsparciem tłumacza języka migowego

Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiła usługę „Wideorozmowa ze wsparciem tłumacza polskiego języka migowego”. Usługa ta umożliwia konsultacje podatkowe z pracownikiem KAS, przy wsparciu certyfikowanego tłumacza polskiego języka migowego. Osoby posługujące się językiem migowym mogą umówić się na wideorozmowę z pracownikiem Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Rozmowa będzie tłumaczona w czasie rzeczywistym przez tłumacza polskiego języka migowego.
Podczas wideorozmowy pracownik KAS udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zeznań podatkowych osób fizycznych i usługi Twój e-PIT.
Katalog spraw podatkowych, o których można porozmawiać w ramach wideorozmowy, będzie w przyszłości rozszerzany.
Usługa wideorozmowy jest kolejnym etapem rozwoju Multikanałowego Centrum Komunikacji KAS.
Jak umówić wideorozmowę?
Wideorozmowę można umówić elektronicznie. W tym celu należy wypełnić formularz na stronie internetowej: https://wizyta.podatki.gov.pl/wideorozmowa/.
Wypełniając formularz klient musi wpisać swoje dane:
✅ imię i nazwisko,
✅ PESEL lub NIP,
✅ numer telefonu kontaktowego,
✅ adres e-mail.
Po przesłaniu formularza, klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie i link do spotkania.
Podczas wideorozmowy można uzyskać informacje zarówno w sprawach ogólnych, jak i indywidualnych. Informacje indywidualne zostaną przekazane, jeśli rozmówca uwierzytelni się telePINem wygenerowanym w e-Urzędzie Skarbowym.
Wideorozmowy z pracownikami KAS będą prowadzone we wtorki i czwartki w godzinach 09.00-12.00.
Szczegółowe informacje o usłudze są dostępne pod adresem: www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/wideorozmowa/.

Przeczytaj również

Skip to content